2020. április 29., szerda

Kovács Gergő: Hajrá, cica!


Nem mondod, hogy te ismered ezt a számot, kölyök voltál te még akkor, ne hülyíts, te nem vagy harminchat, jó a genetikád, apám ilyen, én harminckilenc vagyok, ilyenkor mondhatsz azért te is valami kedveset, igen, jó a buli, imádom a retrót, na és mivel foglalkozol, ja hogy nincs melód, akkor ezért nem öregszel, ó, szóval külföldön dolgoztál, gondolom megszedted magad, hazavágytál, szerintem is, mindenütt jó, de a legjobb..., á a normális pasik már rég elhúztak az országból, látod, máris megelőlegeztem neked a normális jelzőt, szóval nem tudod, hogy maradsz-e vagy megint kimész, elég bizonytalannak tűnsz, remélem a csajokkal határozottabb vagy, csak ugratlak, tudod, hogy mi csajok mind őrültek vagyunk, csak gondoltam, legalább egy férfi tudja, hogy mit akar, például elkérhetnéd a számom, aha, a vasárnap jó, nem baj, ugye nem baj, ha nem adok puszit itt mindenki előtt.
Sziaaa, mizujs, bocs, hogy késtem, édes vagy, hogy megvártál, mi ez a kocsikulcs, milyen kocsid van, ja értem, apádé, venned kéne, ilyen idősen már ne járj busszal, van miből, ne spórolj, fiatal vagy ahhoz, most élsz, mi az, amit olvastál, Bűn és bűnhődés, ja igen, feladták de feladtam, haha, túl lassú, én most Coelhot, bizsergető, nem baj, ugye, ha én borozok, és amúgy sportolsz valamit ugye, én most egy nagyon jó kardió-programot csinálok, ki kell próbálnod, ja, dehogy nézel ki rosszul, de azért ne hagyd el magad, egy tízest leadnál, eszméletlen pasi lennél, tudom, szörnyű vagyok, menjünk át bowlingozni, nem baj, szűz kéz szerencsét hoz, már nem úgy értem, izé, remélem nem vagy szűz, csak olyan kis gyámoltalanul néztél, dehogy vagy szűz, női hullák szegélyezik az utadat, tudom én, csak közben gurítsál mert itt alszunk, egy kicsit fel kell gyorsulnod, hogy bírd a tempómat, sorozatban löksz nullát, nem kell, hogy hagyd magad, ennyire ne legyél lovag, bocsi, néha ilyen vagyok, meg meg is jött, amúgy tök cuki voltál, ne vegyél komolyan, istenem, te mindig ennyit beszélsz, wow, zavarba ejtően jól csókolsz, basszus, tök izgalmas pasi vagy, veled egy csomó dologról tudok dumálni, csak higgyél magadban, léci, elhívsz a szülinapi buliba?
Merre vagy, én már itt vagyok a haverjaiddal, jól itt hagysz velük, siess, kérlek, ne hozz kellemetlen helyzetbe, na szia, ja dehogy, tök jól elbeszélgettünk, figyelj, léci ne igyál ma sokat, ha már nálam alszol, persze, hogy felkérhetsz, te mulya, remélem, nem a barátaid miatt tapizol ennyire, klasszikus incel tünet, csak hülyülök, most már ne tölts bort újra, nem azért, de ez már a harmadik sütid ma este, amúgy csak szólok, hogy a szülinapos haverod megfogta a seggem, menjünk léci, fáradt vagyok, úgyis talizol még velük, végre itthon, nem baj, itt az exem pizsamája, ha jó rád, hát nézd, tényleg el kéne kezdened a kardiót, van ott pocak, ne csodálkozz, ha nem megy rád, a volt pasijaim mind vékonyak voltak, jaj, de most nem akartalak lelombozni, gyere ide, gyere már, hé, azért nem kell ajtóstul rontani a házba, lehetsz gyengéd, nem kell macsót játszanod, te nem vagy az, nyugi, lassíts, mutatom, nem egy darab fa vagyok, jól van, de amúgy jól csinálod, jó a nyelvérzéked, ez az, markolj bele a mellembe, erősebben, basszus, markolj már rá, az istenit, nem esik szét, közben én csiklandozom magam, de ne zavartasd magad, te csak dugjál, de még ne menj el ennyitől, el se kezdtük, jó, ez az, ahh, iiigen, hú, hallod, ki se néztem belőled, gyere belém nyugodtan, menstruálok, ja a múltkori még csak a PMS volt, egyébként se a te dolgod, jézus, nem mondod, hogy éhes vagy, most ettél, így nem megy le a pocak, menj ki, csinálj egy szendvicset, te olyan kis élhetetlen vagy, jól van már nem úgy értem, csak olyan jófej lennél amúgy, kár.
Sziaaaa, átküldtem emailen a kardió programot, miújság, voltál a munkaügyiben, közmunka, hú, basszus, na mindegy, jobb, mint a semmi, csak ne ragadj le, te ennél igényesebb vagy, figyu, el is kezdheted ma a kardiót, ügyi vagy, hajrá, cica, halló, mi a picsa van, letetted, ja, bocs, azt hittem, akkor csak szakadozik, csak én rám ne csapja le senki a telefont, mert azt gyűlölöm, nem voltam sehol, ja, röhögni fogsz, az exemmel moziban, mondom, hadd örüljön hapsikám, dehogy is jöttünk össze, az már egyszer nem működött, de attól még tarthatjuk a kapcsolatot, tudod, felnőttek vagyunk már, tök gyerekes az örihari, ne emeld fel a hangod, te is hiányzol, leteszem, holnapután úgyis jössz, csináld a kardiót, nem vagy kövér, egyébként tökre büszke vagyok rád, én ilyet nem mondtam, hogy élhetetlen vagy. Puszííí!
Szia, már én is akartalak hívni, nem jó a ma, na, figyelj, szerintem ez így nem fog működni, nagyon sajnálom, nálad értékesebb emberrel nem sokszor találkoztam, de valahogy nem érzem a bizsergést, dehogy is, egyáltalán nem a külső, csak valahogy nem érzem, hogy haladnál előre, jó én is tudom, hogy csak egy hete találkoztunk, nem vagyok hülye, szóval kimész külföldre megint, de hát miattam ne maradj itthon, én sose mondtam, nem, nem mondtam ilyet, szerintem te olyan bolyongó lélek vagy, nem tudsz kikötni, hív a tenger, ne mondj ilyet, hogy sose jössz haza, nagyon örülnék, ha jönnél, mindenképp hívj, ha jössz, de te is tudod, hogy ez egy pillanatig sem volt szerelem, jó, akkor részedről sem, jó tudni, neked is minden jót, nem kell azért ennyire... hát nem rám csapta a nyomorult.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése