2015. december 31., csütörtök

Körkérdés 3.


Egy nem létező, kitalált író(?) ismerősöm (akinek egyezése valós vagy vélt személyekkel csak a képzelet műve, és Briannél is magasabb) egyszer azt mesélte, hogy osztogatja a könyvét csinos csajoknak, hátha szexelnek vele. Ti mit gondoltok erről, illetve milyenek a tapasztalataitok? :)

Angel Lilith:
Hát, nem tudom, ha lenne kiadott könyvem, akkor le akarnék-e feküdni csinos csajokkal. Tényleg nem tudom... :D

Bukros Zsolt:
Ez a stratégia az én esetemben nem működik. :D

Czinkóczi Krisztina:
Nekem bejött a módszer, mondjuk nem komplett könyveket, de novellákat osztogattam csinos lányoknak-fiúknak. Akinek nem tetszik, azzal úgyse akarok semmit. :D (Persze most már nem csinálok ilyesmit, ez fiatal és bohó koromban volt.)

Drahos József:
Az igazság az, hogy későn érő típus vagyok :) , vagyis erre még nem gondoltam. Ezután osztogatni fogom az írásom, de valami olyan nyelven, amiből nem derül ki, hogy eme művészetet milyen szinten mívelem.

Gaura Ágnes:
Szóval nem, nem szoktak megkörnyékezni pasik a könyveim miatt. :D Csajoktól szoktam ajándékokat kapni, de az sem felkérés keringőre, csak fan art, vagy valami apróság. A legmenőbb ajándék az a saját készítésű méz volt. Jobban is örültem neki, mintha szerelmeslevelet kaptam volna. :D

Kadmon:
Nem kell példányokat osztogatni, ha csak célzol arra, hogy írsz, az is bőven elég. Az íróság valamiért még mindig előkelő helyen áll a nők ranglistáján, így már pusztán az, hogy azt mondod, hogy írsz, növeli az esélyeidet. A példányok osztogatása amúgy is csak rontaná az esélyeket, mert ha a lány beleolvas, és látja, hogy milyen gagyit írok, elveszi a kedvét.

Kovács Gábor:
Gerillamarketing extrákkal? A maga módján zseniális ötlet!

Mason Murray:
Nem. Azt hiszem, akkor sem akarnának velem szexelni csinos csajok, ha csak úgy osztogatnám nekik a könyveimet. Az írók nem rocksztárok, de még csak nem is tévés celebek. (A tévés celebek pedig nem írók, akárhány könyvborítóra is írják rá a nevüket.) Mi maradunk a khm... szellemi igények kielégítésénél... ;)

Máté Vera:
Nem. :) Bővebben: Ebből a célból nem osztogatom, sem csinos, sem csintalan csajoknak. Ja, és fiúknak sem, főként nem nőknek és férfiaknak, így nem hátha. Tehát nem. :P

Novák Gábor:
Köszönöm kérdésedet! Eme szofisztikált diskurzus kapcsán eszembe jut az a kedves eset, mikor '69-ben, a Feminista, Egyesült Nők Érdekvédelmi Köre (FENÉK) ülésén osztogatni kezdtem Gonosz hímsoviniszta vagyok c. regényem példányait – a jelenlévő hölgyek mindannyian olyan indulatba jöttek, hogy menten le akarták tépni rólam az inget. De fordítsuk komolyra fordítva a szót! Mint azt tudjuk, jobb adni, mint kapni, én pedig azt szeretném, hogy a szebbik nem szeretetreméltó tagjainak jó s még jobb legyen – szóval hagyom, hogy ők adjanak nekem, mondjuk huszonöt kötetes lexikonsorozatot, bibliofil ritkaságokat vagy éppen elküldjék emlékbe a könyvjelzőnek is alkalmas, selyem harisnyakötőjüket.

Pusztai Andrea:
Intellektusa és elolvasott könyvei alapján egyetlen férfi van a világegyetemben, akivel mély szerelembe estem. Bár nem adott nekem tiszteletpéldányt, és még a XIX. században elhalálozott. A neve Immanuel Kant. Azóta nemigen találkoztam hozzá hasonlóval, bár örülnék egy élő verziónak, hidd el! Baromi szexin ír. Ezt holtkomolyan mondom. :D

Rita Horseyes:
Egy kósza numeáért az én értékes fantasy regényemet osztogatni? Még mit nem! :D Ha alkalmi szexet akarnék, max mosolyt osztogatnék a kiszemelt kocakahasú áldozatnak, s hogy meglegyen a csevej alap, megkérdezném, mi a véleménye az egyik erotikus versemről, mert sokan félreértik - s persze elszavalnám neki, hogy tudjon véleményt alkotni... :P
(De az a szitu, hogy valójában nem vagyok ilyen típus, továbbá szingli sem vagyok immár 4 éve, így ez a kérdéskör felejtős részemről.)

Sas Ágnes:
Akkor gyorsan megpubliózom valamimet, és megnézzük, élesben, diszkóban működik-e lányoknak is.

Tábori Imre:
Nekem párszor sikerült egy-két rövidebb novellámmal felkeltenem az érdeklődést. Persze mikor azokat írtam nem ez volt a cél, viszont a későbbiekben eszembe jutott, hogy hátha működik. Volt akinél igen, volt akinél nem. :D

Vihartáncos:
Nos, egyetlen könyvet osztogattam, azt is kölcsönbe, az se az enyém volt, hanem Terry Goodkindé, de az illető férfiúnak nem állt szándékában megkörnyékezni emiatt. :D Ellenben tetszettek neki a könyvek grin hangulatjel Ezt akkor vehetem freudilag, hogy közvetetten tetszettem neki? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése